fbpx

נגיד מראש כי המחירון שלנו משתנה מעבודה לעבודה בהתאם לתנאים הבאים:

  • האם העבודה מחייבת חציבה בקיר? אם כן, התמחור יעלה.
  • האם העבודה מחייבת קדיחה מצד לצד בקיר (על מנת להוציא כבל החוצה) ?
  • האם מדובר בקיר בטון או בלוקים?

 

כל אלו שאלות שאותם אתם תוכלו לדעת רק כאשר תגיעו ללקוח ולפי זה לדעת לתמחר.

התמחור שונה בין בעל מקצוע כזה או אחר כי כל אחר מעריך את העבודה שלו בצורה אחרת. כמו כן , האם לקחתם עובד נוסף שתצטרכו לשלם לו? זה גם משהו שצריך להילקח בחשבון.

יחד עם זאת אנו ניתן לכם תמונה כוללת של המחירים שרצים בשוק המיגון והאבטחה ואתם בתור הבעלי מקצוע תהיו חייבים לתת את המחיר הראוי לעבודה שלכם.

כמו כן, נדגיש שהמחירים הנ”ל הם עבור ההתקנה בלבד. הווי אומר עבור עבודתכם בלבד. המחיר משתנה בהתאם לאיכות המוצר שאותו ייבחר הלקוח ואתם תוסיפו את עלות העבודה שלכם.

תוכלו ליצור איתנו קשר על מנת שנשלח אליכם קטלוג מוצרים כדי שיהיה לכם ברכב ותוכלו להציג זאת ללקוח ואת אותו מוצר תוכלו להזמין דרכנו.

מחירי התקנה עבור עבודה בלבד (לא כולל חומרי גלם) :

*מצלמות אבטחה –  ₪ 1000-2000 לסט של 4 מצלמות עם מערכת dvr

*אינטרקום – 500-800 ₪ תלוי אם קיים תשתית. אם לא אז כפי שאמרנו שהמחירים משתנים בהתאם לעבודה עצמה.

*קודן – 500 -800 ₪ תלוי אם קיים תשתית. אל לא אז כפי שאמרנו שהמחירים משתנים בהתאם לעבודה עצמה.

*אזעקה אלחוטית – 1000-1500 ₪ לאזעקה + 4 גלאים וצופר.

תמיד תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון של אלי (מנהל הדרכה) לעזרה בתמחור ולשליחת קטלוג וכמובן להזמנת המוצרים עצמם עד לביתכם תוך 48 שעות (בהתאם לזמינות במלאי).

אני ממליץ לכם בתור התחלה להזמין מאיתנו כמלאי ראשוני, קיט של אחד מכל דבר (סט מצלמות אבטחה 4 מצלמות וdvr , אינטרקום עם מסך פאנל ושנאי, קודן פאנל ושנאי ומנעול חשמלי) על מנת שיהיה לכם ברכב ותוכלו גם לתרגל על המוצרים הללו וגם תוכלו למכור אותם ללקוחות שלכם ולהרוויח מהם כסף. הרעיון הוא שתתחילו לעבוד עם משהו ומשם תוכלו לצאת לדרך.

כפי שכתבנו, גם לאחר שתרכשו את המוצרים ותהיה לכם בעיה בתמחור, אנחנו כאן עבורכם.

נניח והגעתם ללקוח והתחלתם בהתקנה בפעם הראשונה בחייכם, זה בסדר גמור אם לא הכל יילך בצורה חלקה ולכן אנחנו כאן כדי להגיע עד לבית הלקוח ולספק לו ולכם את השירות כך גם תוכלו לתת שירות מקצועי יותר ללקוח ובנוסף לצבור בטחון ולמידה עם המנהל ההדרכה פנים מול פנים.

 

×
דילוג לתוכן