fbpx

פרופיל אישי - מנהל הדרכה קורס מיגון ואבטחה

שלום רב תלמידים,

שמי אלי אברהם עמר

אני בן 38 נשוי + 1.

טלפון נייד ליצירת קשר: 050-4894048

מעל ל10 שנים אני עוסק בתחום המתח נמוך הווי אומר : מצלמות, אינטרקום, קודנים, מערכות קריזה, מערכות קולנוע ביתית, אזעקות ועוד.

במשך כל שנותיי סיפקתי למאות לקוחות מגוון של שירותי ופתרונות נרחבים לבתיהם ולעסקיהם בהתאם לצורכי הלקוח.

את תחילת דרכי התחלתי כטכנאי מחשבים ורשתות תקשורת ולאט לאט התחלתי לפתח את התחום שמניב לי פרנסה טובה ויציבה מדי חודש בחודשו.

מעבר לעובדה כי אני מספק שירותי התקנה, אני בין היתר מספק מוצרים כגון: מצלמות אבטחה, אינטרקום, קודנים, אזעקות ועוד מגוון רחבים לתלמידיי ולמתקינים נוספים.

כמו כן אני מספק שירותי ייעוץ והכוונה לתלמידיי וללקוחותיי שאותם צברתי במשך שנים.

תחום מתח נמוך הינו תחום רחב ביותר שמתפתח בקצב מסחרר ומגלגל מאות מיליוני שקלים כאן בארץ. התחום כל כך רחב כך שכמעט כל בית בישראל יהיה זקוק לשירות שלנו בין אם מדובר בהתקנות כאלה ואחרות או בין אם מדובר בשירותי תחזוק שוטף.

השילוב בין מקצועיות אמינות ואחריות הינו תנאי הכרחי להיות בעל מקצוע בישראל קל וחומר אם מדובר במקצוע כל כך רגיש שאנשים תלויים בך כשמדובר בביטחון האישי שלהם.

תמיד תוכלו ליצור איתי קשר על מנת לקבל הדרכה אישית (בתוספת תשלום) ולצאת איתי לקריאות כשמתאפשר. כמו כן תוכלו להתקשר אליי על מנת להזמין ממני מוצרים כאלה ואחרים כדי שאתם תוכלו לספק שירותים ללקוחות שלכם.

מעבר לכך, גם אם נתקלתם בבעיה כזאת או אחרת, אני אשמח לספק לכם ייעוץ והכוונה בהקדם האפשרי בהתאם לזמינות שלי.

חשוב רק לזכור תלמידים יקרים, מעתה ואילך אתם תהפכו להיות בעלי מקצוע בתחום המיגון והאבטחה. ישנה אחריות לא פשוטה שמונחת על כתפיכם מאחר ותנסו לדמיין כי לקוח כזה או אחר רוצה שתתקינו לו מצלמות אבטחה לאחר שרגע לפני מישהו פרץ לו לבית. תחושת הביטחון שאנחנו כבעלי מקצוע אמורים להשרות ללקוחות שלנו, הינו תנאי הכרחי ליצור אמון ובטחון ביננו לבין הלקוחות שלנו.

הסיבה שבגלל החלטנו לשלב את תחום המנעולנות עם תחום המיגון והאבטחה היא מהסיבה כי כל אותם שירותי מנעולנות ומיגון ואבטחה הם קשורים לביטחון של הלקוחות שלנו. זה יכול להיות לקוח שרוצה להחליף צילינדרים בבית ועד למצב שבו הוא ירצה להתקין מערכת אזעקה ביתית. אנו נדע לספק לו את כל השירות על מנת להגדיל את הרווחיות שלנו ולתת ללקוח מענה מבן אדם ולא מכמה קבלני משנה.

כמו כן, הקורס שלמדתם היינו הקורס שמלמד אתכם את עקרונות ההתקנה של המצלמות, אינטרקום וקודנים ואזעקות אך יחד עם זאת תמיד יוצאות מערכות חדשות ומתוחכמות יותר וחשוב לדעת להתעדכן תמיד על מנת להישאר רלוונטים בתחום.

שיהיה לכולם בהצלחה!

בואו והצטרפו אלינו, השאירו פרטים כאן למטה ונחזור אליך בהקדם.


    ×
    דילוג לתוכן