fbpx

קורס מיגון ואבטחה הינו קורס אשר נותן לך את כל הכלים לדעת על תחום המצלמות אבטחה, קודנים, אינטרקום ואזעקות. אנו נדע לספק לכם את כל המידע על מנת שתוכלו להגיע ללקוח שזה עתה פרצו לו את הבית או אפילו לקוח שרוצה להגן על ביתו או על העסק שלו מפני פריצות או כניסה של אנשים זרים לשטח שלו. המטרה שלנו כבעלי מקצוע לתת את הבטחון האישי ללקוח כדי לתת לו את הבטחון האישי הכל כך חשוב לו. היכולת שלנו כבעלי מקצוע לספק שירות ומענה ללקוח היא מאוד מאוד חשובה מאחר ועל כתפינו מונחת האחריות ליצור אמון בינך לבין הלקוח וכך לגרום לו להבין שהוא “נמצא בידיים טובות”.

קורס מיגון ואבטחה יכול להיות משולב עם קורס מנעולנות על מנת שתוכלו להרחיב את הידע שלכם באפיקים נוספים וכך להגדיל את הריווחיות שלכם מכל קריאת שירות בין אם מדובר בהחלפת צילינדר או פריצת דלת פלדלת ועד להתקנה של מערכת מצלמות אבטחה ואינטרקום. בתום כל קורס שאותו אתם תבחרו (קורס מנעולן ו/או מיגון ואבטחה), אתם תקבלו תעודת מנעולן ותעודת מומחה מיגון ואבטחה

היי חברים. החלטנו לעשות מהפכה בשוק הישראלי. זהו המוצר המהפכני והראשון מסוגו בארץ.

שמי אבישי כהן ואני ממייסדה של עמותת מומחי מיגון ודלת.החלטנו שמהיום הבעלי מקצוע הישראליים יגדילו את מוצרי המדף שלהם וכך ידעו להכניס כסף בכל יום בצורה יציבה ובטוחה. מהיום אנו נדאג שאתם תהפכו להיות המולט טאלנטים באזור המגורים שלכם. כאלה שיודעים לתת שירות לכל דבר וכך לגבות על כך כסף מהלקוחות שלכם.

איך זה עובד?

שימו לב…..קורס מיגון ואבטחה זה קורס שמלמד אתכם איך להתקין מצלמות אבטחה, אינטרקום וקודנים לבית ולעסק. בסוף הקורס אתם תקבלו מאיתנו תעודת מומחה מיגון ודלת.לא הסתפקנו בכך מאחר ואני רוצה שאתם תהפכו להיות מנעולנים מקצועיים ומורשים. ולכן אתם תקבלו מאיתנו גם קורס מנעולנות. אתם תעברו קורס מנעולנות מקצועי. אתם תדעו לפרוץ את כל סוגי המנעולים והדלתות ותדעו לטפל בכל דלת או מנעול בעייתי ואפילו תלמדו על מנעולנות רכב.

 

גם כאן לא הסתפקנו והחלטנו ללמד אתכם איך לבצע חיפויי דלת. איך לעשות ציפויים לדלת כניסה. תחום שיש בו לא מעט כסף בעבודה שלוקחת 40 דקות.

ואז אמרנו… רגע… תלמיד שסיים את הקורסים האלה… איך הוא יידע לשווק את עצמו? איך הוא יידע לצאת לדרך לבד?

ואז החלטנו בנוסף לכל זה, לעשות קורס בשיווק ושיתוף פעולה עם בעלי מקצוע על מנת להזרים אליכם לקוחות וכסף.

מעבר לכך, תארו מצב בו הגעתם ללקוח שהתקנתם לו מצלמות אבטחה בבית והוא מבקש מכם שתתקינו לו טלוויזיה על הקיר או סתם לתלות מראות בבית בתמורה לכמה מאות שקלים נוספים..

גם על זה חשבנו וגם את זה אתם תלמדו.

אתם תקבלו את כל זה בקורס משולב ומהפכני שלא היה כדוגמתו בארץ.

אנחנו נדאג שאתם תדעו הכל מהכל.  אנחנו ישראליים והטבע שלנו הוא לדעת למקסם עד כמה שניתן כדי להגדיל רווחים מדי יום. שיהיה בהצלחה לכולנו!

הקורס עובד בשיטה הבאה… אתם לומדים את החלק העיוני מהבית באמצעות הממשק שלנו כאן באתר. לאחר שתירשמו לאחד או שניים מהקורסים שיש לנו להציע, אתם תקבלו מאיתנו שם משתמש וסיסמא יעודיים אך ורק לכם כך שתהיו חשופים לכל התוכן העיוני. סיימתם את כל השיעורים? צרו קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו ( לחצו כאן ) על מנת לקבוע תרגול מעשי. את התרגול המעשי אתם תבצעו מול מורה פרטי שיתרגל יחד איתכם את כל מה שלמדתם בחלק העיוני. בתום הקורס אתם תקבלו מאיתנו תעודות כיס שאיתם תוכלו לצאת לשוק העבודה ולהתחיל לעבוד ולייצר כסף וכמובן לעזור ללקוחות שרוצים אתכם כאן ועכשיו.

המורים שלנו הינם מורים מקצועיים עם מלא סבלנות וקור רוח והם ידאגו לעזור לכם וללמד אתכם עד תרגישו שאתם מלאי בטחון לצאת ללקוחות בכוחות עצמכם.

אז איך מתחילים? …

השאירו את הפרטים שלכם כאן למטה בתחתית הדף ונחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים שתרצו לדעת ולכל שאלה כזאת או אחרת.

הכנו עבורכם סדרת סרטונים לצפייה. שיהיה בהצלחה רבה!

 

אני רוצה להזמין אתכם לצפות בסרטון הראשון שלנו :

×
דילוג לתוכן